Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2008 22:59 - Декемврийско
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 2349 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2008 23:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Декември..Празнично-налудничав, трескав, елхов, благотворителен, добродетелен, снежен (невинаги), меланхоличен, сладникаво нежен, изтощителен...Струпването на календарната празничност дава воля на противоположни емоции да ме объркат. И обнадеждят. Мечтая и се страхувам едновременно. Нервнича и се самовглъбявам – понякога в циклофренични интервали от по 15 минути. Ще стане ли, няма ли да стане, ще бъде ли, няма ли да бъде? Отчайвам се лесно, но бързичко се изправям на крака, твърдо решена да довърша подготовката на тазгодишните още по-благополучни Коледа и Нова година. Те трябва да са по-благополучни. Знам.

Отчасти се страхувам от декемврийската празничност. Първо, защото ме кара да правя равносметки. И се чуствам подсъдима. И второ, защото налага мечтанието като мода. Понякога много се притеснявам, че нямам никакви мечти, защото се сещам за клишето, че “човек е толкова голям, колкото са мечтите му”. Та поне сега на празниците се чуствам длъжна да излъча една-две - я да полетя в Космоса, я да създам някаква мултимилионна компания...или поне да скоча с парашут. А то все някакви не дотам чак толкова големи мечти се въртят в главата ми – човека, който намерих и е до мен, да си остане до мен, да ми повишат заплатата или, добре, поне да си запазя работата, семейството ми да е добре, да съм здрава..

Шоковата терапия на декемврийската календарна празничност отваря очите и душата ми. За да оценя нормалността на безпразничността, да изпитам радост от малките сбъднати чудеса, да се самозаблудя, че съм забогатяла и без да са ми повишили заплатата, да затвърдя тезата, че мечтите за бъдещето ми харесват много повече от историите за миналото, да обичам хората до мен с тихичко, ежедневно постоянство..

И да си мечтая на дребно до следващата Коледа, че любовта пак ще позволи на страха да я пречисти и излекува чрез фрустрация. Че всичко трябва да бъде наред, че мечтите се случват (макар и не точно когато искаме и не съвсем, както сме си ги представяли), че съм станала с една идея по-добра, че продължавам да вярвам - в красотата на щастието от сбъдването на желанията....

Весели празници и Щастлива нова година!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. perla - p.s.
21.12.2008 23:44
преписано от някъде, и мои разсъждения.
цитирай
2. анонимен - Рефлукс
26.02.2009 11:34
perla, какво стана с рефлукса, който са ти открили преди време?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 150241
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930