Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2008 23:04 - The road to nowhere..
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 1803 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.10.2008 21:15


Имам чувството, че винаги вървя по пътища, паралелни на тези с мъжете около мен.. Живеем уж в едни и същи, но винаги в различни вселени.   Алкохолът..Бяло вино. Отлежало уиски..И някаква водка.   Истини, които никога няма да видят бял свят. Признания, които нямат смисъл, защото вече е станало прекалено късно. Погледи, които се срещат само за момента, знаещи, че могат да се виждат само там и само за тогава. Докосвания, много нежни и много желани, осъществени много предпазливо, страхливо дори.   Два чифта, много тъмни очи си признаваха някакви съкровени желания. Две тела се опитваха да се слеят незабелязано от цялата лудница около тях. Някъде, между "Ти си страхотна жена, много те харесвам" и "Да, ама си женен", устните се търсеха и се сливаха, ръцете се намираха и преплитаха..Казах му "Имам чувството, че истинското развитие на нещата се случва в някакъв друг свят. В онзи паралелния. На някакво друго, трансцендентално ниво. Ние тук се целуваме, а там правим секс, убедена съм". И знам, че не ме мисли за луда.   Но...Не може. Не искам да те слушам. Няма смисъл, не разбираш ли. Не ми ги говори тези неща, по-трудно е. Каквото взехме и си дадохме, това е. –“Трябва да се прибираш”, му викам. “Ама ако се бяхме срещнали преди?” Не сме. Точка. Допивам питието и тръгвам.   Разделят ни безумно хиляди “ако”-та..Скочих само, защото си позволих повече от кехлибарената течност. Да, знам. Знам, че може да ми покажеш колко е дълбока заешката дупка..Ама е туу лейт.   Аз и ти. Тръгнахме по паралелните булеварди. Всъщност, булевардът не беше паралелен. Просто тръгнахме към двата му края – ти беше натам, където свършват жълтите павета, аз натам, от където почават. Аз към първи, ти към сто и първи номер.   Един път и ние в двата му края, които никога няма да се пресекат.   Един път.   Най-дългия път...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deseo - :)
07.10.2008 08:43
ммм до болка познато. За невъзможното отдаване, на което аз лично не устоях и се отдадох достатъчно пъти, и само си поватаряхме как е невъзможно и как не трябва. наранихме и себе си и други хора, но знаеш ли, след онази страст все още не съм познала друга такава. и не съжалявам, че се случи и че вместо да бягам от него с всички сили се затичах към него. някои неща/любови/хора просто си струват цената. и до днес я плащам, мда. Поздрави и хубав ден:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 149601
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031