Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2008 18:55 - still summer mood
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 2243 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2008 10:31


Потни летни тела. „Искам да останеш да спиш при мен”.

Забравила съм какво е някой да иска да остана да спя при него.

Забравила съм какво е някой да иска просто да остана..

(А спомняш ли си как онзи, сериозният, ти каза „ставай да се прибираш, че утре съм рано на работа”..)

Спя толкова прегърната с някой. Нетипично.

Благодаря за закуската – в горещата сутрин, след бурната вечер, нямаше нищо по-хубаво от едно огромно ледено лате. Наистина е Coffee Heaven. Това може би беше най-климатизираното помещение в целия град.

Обяд нагоре, нагоре..

Следобедна разходка. И нашия летен филм. Кабриото, веещата ми се коса, която през цялото време полепваше по гланца върху устните ми, Bedroom Beach 2007/2008, и разни безумно страшни парчета, ходих боса – нямах време да си сменя високите обувки от вечерта. Добре че предвидливо си взех слънчевите очила в чантата.

Зелени завои и музикално небе…Класическо.

 

Чете ми се за щастие, за спокойствие, за уравновесеност, за вяра, за сила, за усмивки, за безвремие, за безсмислие..

Чете ми се за лято, за облаци, за хамаци, самци, сламки, студени фрапета, кафета, латета…

За боси стъпала, прегръдки, целувки, закуски, вечери..

За летни флиртове продължили вечер, за погледи изтраяли секунди, за електричеството родило се за стотна - между мен и него. Не между мен и теб. 

Electricity in nature was found when two charged bodies met together.

Страшен идиот си, наистина..Идваш ми в малко повечко. Но пък е интересно. Да те догонвам емоционално. (Аз знам или не знам, но предполагам, че ти не си моят мъж. Но пък това не ми пречи да изчакам истинският, с теб.).

Вярвам, обичам, не ме е страх да се влюбя, в тебе, в него.. Защото знам, че всичко ще бъде наред. Някой ден.

 

Some see stars only when it’s dark. Poor blind.

http://www.youtube.com/watch?v=j_9qHsTmbZk&feature=related



Тагове:   mood,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Hm
29.08.2008 23:34
baby
good look
цитирай
2. deseo - аа:)
15.09.2008 09:03
bedroom beach е супер :) и въобще цялото преживяване ми се вижда супер, мечтая си за нещо такова...:) поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 149596
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031