Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2008 23:04 - Странна лятна лудница
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 2162 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 23.08.2008 00:03


We"ve Got The Love, baby .... *** Онзи ден започнах да пиша пост, в който обяснявах колко ми е мъчно, и как той ми липсва, и защо ли така се случва.. Обаче виж ти, компютъра ми зацикли, не можах да натисна save. До там беше с постинга. Нямах сили да започна отново. Сигурно така е трябвало да стане. Животът не е искал да пиша за страдание и тъга. Искал е нещо друго, нещо лудо. Нещо, което да ме накара два дена да я карам на чист адреналин. И докато рестартирах, телефонът ми звънна, а аз си уговорих среща с човек, с който се бях виждала един единствен път, и то за 5 мин. Ей така, спонтанно, без да мисля трябва или не. ***
Залезът..Не бях виждала толкова розово слънце.. Вечерята беше супер, той беше страхотен, аз бях секси, приятелят му също бе симпатичен, всичко беше на шест. А за розето да не говорим. То ни дойде в малко повечко, всъщност в доста повечко. Всъщност то уби всичко, или го роди. Не знам. *** Втората част от вечерта ще запазя за себе си. Нещата излязоха извън контрол. Тотално. Няма такова пиянство. Няма такъв филм. Имаше всичко, което НЕ можете да си представите. И не, не говоря само за секс. Говоря за хилядите други дребни елементи, които оцветиха вечерта - загубените ми обеци, синките по краката ми, счупения калник на CLK-то, безобразните и умопомрачителни недвусмислици. Ебаси срещата.. *** Разбрах, как наистина животът е това, което ти се случва – (с красивия /не/познат примерно), докато си правиш планове (с човека, който една година те размотава, примерно). Тази сентенция не я бях интерпретирала по този начин, досега :)).   Разбрах, че истинските моменти, са сбъднатите такива. А не тези, на които се надявам. Истинско е това, което ми се е случило онази вечер, а не това, което съм си мислела, че ми се случва седейки вкъщи и тъгувайки..   С риск да си противореча - това не ми пречи да се надявам, нали? На втора такава вечер. Но с айран, например.. Топката е в теб. Искам я обратно.

С пожелние за много розови слънца!





Тагове:   лудница,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Хубаво е да си сама :) Най-малкото за ...
23.08.2008 10:55
Хубаво е да си сама :) Най-малкото за такива яки вечери :)
цитирай
2. luben - Мда...
24.08.2008 13:14
готино. Нещото - щурото и замайващото - не други неща! не ми се е случвало от няколко месеца. Взе да ми липсва. Една съвсем приятна завист ме обзе. Щото знам точно за какво говориш :)

Аре - да получиш скоро топката. Може и без айрян ;)
цитирай
3. perla - Получих я..:)
24.08.2008 22:02
Поздрави на двама ви - soho и luben!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 149594
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031