Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2008 17:04 - следобедно
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 2452 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 07.08.2008 17:06


Добре съм. Само дето не изпитвам глад. Няма лошо.
Не ми е много тъжно, не плача дори. Както вика Кари „сигурно има определено количество сълзи отредени за даден мъж” - мдам, и когато ги изплачеш в по-начален стадий, след това просто не можеш. 
Спомням си деня, в който много плаках. Тогава го разбрах. Не знам, при мен е така. Събуждам се една сутрин и вътрешно знам, че снощи е бил последния път в който съм го видяла, чула, докоснала.

Дяволското шесто чувство никога, ама никога не ме лъже. Има неща, които просто знам. Оракул съм.
***

Малко /всъщност доста/ ревнувам, от следващата евентуална, но и това ще мине. Когато жената ревнува е нещастна, а когато е нещастна е грозна. 
Всеки опит да те доближа, бе упрекван като сериозно навлизане в личното пространство. Извинете, Mr. Big.
Мисля, че и аз допуснах грешка, която ти не пожела да превъзмогнеш. Слаб си, виждаш ли. Разминахме се някъде в времето, в пространството. Не бе точния момент - за тебе. Не за мене. За мене всеки миг бе точен, правилен, желан. Дори измолен и изпросен на моменти. 
***
Уморих се от работа и жега, от мисли за минало и предстояще, от един милион неща, които ме тормозят безпричинно, които не зависят от мен и които не бих могла да променя.

За това спирам.

Имам шапка с цвете, маникюр и педикюр. Incanto shine.

Имам чифт прекрасни чехли, чифт прекрасни обеци и шарена туника в слънчеви цветове. Имам слънце в себе си. Малко хармония. Малко надежда.

Отивам..Чака ли ме някой?
image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luben - Винаги
07.08.2008 17:06
някой те чака. някъде. Важното е ти да минеш пътя до там. Може пък и той да е тръгнал насам (това не се знае).
цитирай
2. soho - О, да, прословутото шесто чувство - ...
07.08.2008 17:21
О, да, прословутото шесто чувство - винаги знам какво да очаквам, винаги знам, когато говори с друга жена, знам, знам... да плачеш разтоварва, и най-малкото прави очите по-бистри и по-красиви :)
цитирай
3. koreandur - Ето - същото, същото. . . Знам какво ...
07.08.2008 17:25
Ето - същото, същото...
Знам какво ти е, поздрави!
цитирай
4. anallizator - . . . само подскажи посоката. . . . ще ...
08.08.2008 00:33
...само подскажи посоката....ще те чакам...
Поздрав!
цитирай
5. anallizator - п. п. . . дори да се разминем, дори да ...
08.08.2008 00:37
п.п ...дори да се разминем, дори да не ме познаеш, ще се радвам за теб...ще се радвам, че си тръгнала!!!
Усмивка и слънчевост ти желая :))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 150178
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930