Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2008 11:40 - Falling
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 1710 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 19.08.2008 17:39


Случайности разни. Объркващата мистерия на Deja Vu. Проблясъкът на паметта.

И преди съм била тук. Знаех го, затова дойдох. Знаех че ще си тук.

Без да сме се разбирали, аз просто тръгнах по пътя и стигнах до теб - все едно ме издърпа с невидима нишка. Все едно това е било най-нормалното нещо, което е трябвало да се случи. И нищо друго.

Мохито. Бяло вино и недокосната салата.

Сърцето ми не се побира в мен. А пеперудите в стомаха.. Абсолютната неспособност да се контролирам. Моментите не се измерват времево, а по емоционалност.

Защото е лято и това е знак. Защото го искам много, а не знам какво искаш, не знаем нищо освен случващото се в настоящия момент. Защото има мохито. И chill out. Има лежерност. И още толкова напрегнатост.

Притесни се, знам. Безкраен поток от мисли. Не ни разочаровай. Лятото ни е важно. „Ние” сме аз и ти.

Има топла кожа, бели ризи, и гердани, има обеци и много гривни. Има толкова аромати. Пури и цигари. Удобни канапета. Естествен смях. Желание за още.

Има те и теб. И мен. И тях ги има. Не искам да си отиваш. Не искам да ми казваш.

***

Заспивам с телефон в ръката. Смс-и без отговор. Не ми е тъжно. Аз знам, че всеки един от нас винаги има своя избор..

Какъвто си, такъв. Боря се не да те променям. А да те обичам.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. waterlily - Интересен постинг, много хубаво си ...
25.07.2008 12:05
Интересен постинг, много хубаво си предала атмосферата... Поздрави! :)

ПП. Понякога си мисля колко по-лесно щеше да ни е без тези мобилни телефони... ;)
цитирай
2. luben - Дано
25.07.2008 12:35
никога не се бориш за да обичаш! Виж - да не променяш - това е готино и мъдро. Макар да ни идва така често да се опитваме да наложим нашия калъп. Докато разберем, че не трябва.

Замислих се, че вече не чакам отговори и смс-си. Но им се радвам, когато и има ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 150230
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930