Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2008 20:34 - Искам да го разбереш
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 3676 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2008 21:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искам те. Много те искам. Много искам това, което ми каза, да се случи. Толкова много го искам. Толкова много го искам, че чак ме боли. Боли ме, но сладка болка. Болката на очакването. Очакването, което дори и да не се случи..Няма да те погуби. Няма да те погуби, защото си знаел, че и това е опция. Опцията на неслучващото се. Не ме е страх.
Не ме е страх, защото дори и да ме е - няма какво да направя по въпроса. Няма какво да направя по въпроса, но много искам това, което ми каза да се случи. Ще се побъркам чак. Ще викам.
Ще викам, защото не си спомням кога за последно съм искала - толкова искренно и толкова силно. Жива съм. Жива съм и си представям как пътуваме заедно. Искам да пътувам с теб. До теб. Да си говорим. Да си мълчим. Както миналото лято. Нашето мълчание е красиво. В него нито един от двама ни не гледа как да започне разговора. Защото рабрах, че можело да се говори и без думи.   Спомням си как се запознахме преди една година. В една топла лятна вечер паркирахме колите си една срещу друга, и си говорихме около час. Химията бе толкова физическа, че едвам се държах на тънките си токчета. После ти ми пусна смс, че съм мнооого красива...А аз мнооого се вълнувах..И радвах. След втората ни среща, когато пихме кафе – валеше дъжд, и бяхме в Planet, спомням си – си казах, че абсололютно никога не бих се видяла отново с теб. И от тогава до сега си го казвам почти след всяка среща с теб. Ужасен си. 
Обаче пак продължавам. Да те искам. Ще си тръгна напълно и единствено, ако чуя да го изричаш. И колкото и да те карам и предизвиквам, ти не го правиш. Този път съм решила да бъда търпелива, и да не си правя изводи само от моя гледна точка. Знам, че не ти казвам нищо. Знам, че искаш да се сещам аз да ти пиша, че ми липсваш, когато те няма. Без да е нужно да ме питаш. И аз да викам: много, много. Ама след това.. Но ме е страх да ти го кажа.Темерут съм, знаеш...
  Нямаме връзка. Но не е и не-връзка.
Не е любов. Но не и не-любов.
Всичко е любов и аз те обичам някак си. По моя начин.   Искам реванш. Искам още шанс. Искам да съм с теб, и да пътуваме, и да те прегръщам, и да те целувам, и да се събудя до теб..Искам да ми се обадиш довечера. Аз те чакам...Искам да го разбереш.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Iskam...
06.07.2008 23:30
Iskam...
цитирай
2. perla - и аз искам
06.07.2008 23:40
...
цитирай
3. anallizator - . . . разбрах го :) И аз искам. . . ...
07.07.2008 00:36
...разбрах го :)
И аз искам...двупосочност, взаимност, споделеност......
цитирай
4. fenris - всички го искаме
07.07.2008 11:41
Успех!
цитирай
5. stone - искаш, ама...
07.07.2008 12:20
ако го получиш, ще спреш да го искаш.
доколкото аз разбирам малко объркания пост, този мъж е леко загадъчен и неуловим и това те привлича в него. ако успееш да го вържеш на каишка за себе си, да ти се обажда всеки ден и да ти казва колко си красива, струва ми се, че доста бързо ще ти омръзне.
цитирай
6. анонимен - Някой да я спре
11.07.2008 15:42
Искаш, искаш, искаш...
Това го разбрах, но можеше и с две думи, за друго не става. Успех де, щом сте се надушили там, до колите..
цитирай
7. анонимен - супер
14.07.2008 21:34
Страхотно написано. Желанията трябва да се споделят ... Така има реален шанс да се сбъднат ... ;) Май и ответната страна иска същото . Успех !!!
цитирай
8. анонимен - Невероятно. Поздравления!
14.07.2008 21:39
Невероятно. Поздравления!
цитирай
9. rotazia - Прави го докато го искаш. . . докато ...
20.07.2008 08:51
Прави го докато го искаш...докато знаеш , че те искат , после ще е късно , после няма и да искаш , както сега при мене ...
цитирай
10. momtcheva - Ти си описала душата ми...
23.07.2008 16:52
Ти си описала душата ми... Срещата е друга, но всичко останало е същото... "Аз те чакам... Искам да го разбереш".
цитирай
11. rpatel - Колко хубав постинг! Отчаяно тъ...
25.07.2008 09:51
Колко хубав постинг! Отчаяно търсиш някого, а той е толкова далеч...
цитирай
12. charlottesch - Same story
17.08.2008 05:03
Казаното от теб ми напомня толкова много за моята история...;(;(;( която завърши също така трагично..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 150218
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930