Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 20:23 - Без букети, моля!
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 5620 Коментари: 27 Гласове:
0

Последна промяна: 22.02.2008 20:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сори, ама не обичам цветя, букети, китки и треволяци..Ужасна съм, просто ужасна. Не че не знам какво искам, аз си знам – ама какво са ми виновни другите, че не знаят. Да ми подариш букет /без повод/ е най-безмисленото нещо на този свят. Някакви стръкове в хартия, с която се бориш няколко часа; търсиш ваза, слагаш ги – не им се радваш, защото не виждам на какво да се радвам? На това, че след два дена ще увехнат и ще събирам изсъхнали листа, и ще мия зеленясала ваза ли?..Айде моля ти се, дай нещо по-практично – не виждаш ли, че не нося пръстени, нещо с диамантче, ала-бала…Бъзикам се, разбира се..А може и да не се..Хаха..   Един мъж пропътува n-километра, за да ми поднесе букет и да си тръгне. Страхотно, обаче аз наистина съм изтрещяла, щом не виждам романтиката в цялата случка. Даже и не можах да се зарадвам като хората, да го изиграя..И то ми пролича. До преди цветята си падах по него, след цветята интереса значително намаля. Бях нахокана от сестра ми, че на мен изненади /от тоя род/ не трябва да ми се правят. Дай ми някой да ме мота, да ме лъже, и да маже, и да видиш какъв интерес имам към него..Ехеее..Мдам, права си е.   Този човек пише наистина уникални смс-и – дълги, смислени и красиви../В интерес на истината това е първият мъж в живота ми, който пише по-дълги смс-и от мен./ Обаче не, мазохистичната ми природа си казва своето и се сещам, че аз много повече съм се радвала на едносрични смс-и от рода на “ок”, “ти?”  и “как си с времето?”. Да, и в момента четвърти ден чакам един господин да ми свирне за псевдо-вечеря, но четвърти ден телефона си трае; а друг пише ли, пише – а аз днес се уморих и спрях да се правя на Дора Габе. Сигурно е заради букета. А сигурно е заради човека – мислех си, че съм романтична но:  А) или не съм; Б) или съм била, но съм забравила; В) или е заради човека; Г) или е заради липсата на другия човек…Д,Е,Ж..все ми е тая..   Искам да почна да оценявам стойностните хора в живота ми, по нещата, които правят заради мен..А не да се заблуждавам с някакви трохи от хора,които не ме заслужават, но аз си мисля обратното и до последно си въобразявам, че нещата можее бии, биха могли да се променят.. Искам промивка на мозъка!   P.S. Едната врата обаче май не съм я затворила плътно, и лекичко я поотварям – да видя какво става. :) За това е сигурно цялата работа..  


Тагове:   моля,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anallizator - :))))
22.02.2008 20:39
Древен и всеизвестен факт е,че жените изпускат питомното ,за да гонят дивото!
Ех,ако всички можехме да сме диви....
цитирай
2. anallizator - нещо като допълнение на комента...
22.02.2008 20:42
нещо като допълнение на коментара:
http://anallizator.blog.bg/viewpost.php?id=129487
цитирай
3. tessy - аз също не обичам да ми подаряват цветя,
22.02.2008 21:06
просто е безсмислено. Виж ако е в саксия, по може...
цитирай
4. madden - за китките
22.02.2008 22:14
В повечето случаи подаряват треволяци, защото нямат въображение или ги мързи да мислят за нещо друго. На мен ми изглежда твърде неискрено номерът с букетчетата- като отчитане на велика дейност. И манипулация, за да бъдем благодарни.
Не мисля, че ти трябва промивка на мозъка. Сърцето знае най-добре ;).
цитирай
5. blagorodnik - Преди години,
23.02.2008 10:56
в момент на порив реших да пропътувам разстоянието от Русе до Добрич само да я видя,нея, невижданата от 5 години изгора. Не ме очакваше, още повече като й оставих една бяла роза скрита като подарък в измайсторена от мен цилиндрична кутия. А после...после ми биха дузпата :) Но не съжалявам! Прекрасно е да си влюбен и да дадеш всичко от себе си в един жест.
цитирай
6. анонимен - Не съм съгласна.
23.02.2008 10:57
Покрай омразата към букетите сте забравила да оценявате жестовете на другите към вас.Защо един мъж би пропътувал N-километри, за да ви подари нещо?
Ще се радвам за него,ако Ви е забравил.Рядко се срещат романтични мъже,явно е заради жени като Вас...
И дълбоко се съмнявам,че ще започнете да оценявате качествените хора около Вас.Хората не са числа,мила моя, за да търсите стойности в тях.Твърде егоистично и снобско е да искате все някой да прави нещо за Вас.То при такъв апетит за простотия,винаги ще ви се струва,че някой Ви "подмята" или Ви подхвърля трохи.
Искате промивка,та тази която имате,малко ли Ви е !?
поздрав
цитирай
7. madden - @ vishnichka
23.02.2008 12:20
А може и просто да разпознаваме лицемерието и да не сме съгласни с него.Лесно е да изиграе романтика с 2 лв. карамфилче. Когато е искрено съществуват много други БЕЗПЛАТНИ начини за романтика ;)
цитирай
8. анонимен - Мдааа...
23.02.2008 13:22
спорът е елементарен.Това го кажете на коментар №5.
Пет такива приказки и човекът ще ви подмине като транзитна спирка.Аз специално не съм срещала млад мъж да си "играе" на цветенце за момиченце-кокиченце.Доста подценявате мъжете.
И madden,к'ви са тия глупости за безплатната романтика !?Тук пърха от непознаване на разбирането за любим,желан,истински човек изобщо...
Но е и верно - за прости жени си има прости мъже.
Лек ден,темата не е интересна.
цитирай
9. soho - Объркано, ама яко :)
23.02.2008 13:29
Объркано, ама яко :)
цитирай
10. анонимен - по повод нуждата от мозъчна клизма
23.02.2008 13:44
Бих искала,Перла,повярвай ми наистина бих искала да ми изпратиш координатите на мозъчния хирург,който би успял така да обработи чарковете в главата ти,че да се главозамайваш не само от някакво шибано букетче треволяк,но и да изпадаш в див възторг от подхвърлен шоколад,драматично изиграна целувка на някоя автобусна спирка,която трябва да покаже на приятелката ти какъв невероятен джентълмен те е удостоил с вниманието и закрилата си....Но това разбира се не е всичко!А относно мобилните съобщителни излияния-опитай се да накараш някой от авторите им да цитират гледайки те в зрителните органи и в отсъствието на алкохол в кръвта,няколко реда от лиричното си творчество....и тогава прецени дали наистина се нуждаеш от нова мозъчна подредба.Аз лично смятам,че грешката не е в твоя приемник!
цитирай
11. rotazia - Мила Перла, мн., ама, много си пр...
23.02.2008 16:40
Мила Перла , мн. , ама , много си приличаме , тръпката ми е почти до преди деня на срещата , sms-сите , фантазирането как ще е , избирането на тоалета /особено/ , въртенето пред огледалото ,и като свърши цялото трепетно очакване , сякаш най-важното е станало ..., е-е ,не съвсем ! Зависи с кого имаш среща , друго нещо е с Ален Делон на млади години ...
цитирай
12. lubima - Верно това с букетите си е голямо ...
23.02.2008 17:07
Верно това с букетите си е голямо лицемерие))само в определени дни....и после......мръсни вази!и аз мразя да ми подаряват мъртви цветя...а за живи не обичам да се грижа...много точки на пресичане имам с теб))))обади се като ходиш при хирурга!!искам и аз))
цитирай
13. madden - @ vishnichka
23.02.2008 20:47
И смяташ, че букета би върнал тръпката от любовта? Или, че трябва да се чувстваме длъжни заради оказаното ни внимание? Малко повече самочувствие, моля. Всеки човек заслужава да бъде обичан, а не съжаляван или задължен от "романтичен жест".
И никой не трябва да се чувства виновен, заради това, че не иска някого.
Права си за всеки влак си има пътници. Дали от задължение, дали по собствено желание
цитирай
14. krassko - Перличке прекрасна !
24.02.2008 08:46
Преди половин век, в тинейджърските ни години имаше течение на ФУТУРИСТИТЕ. Увлечени от модата и ние отивахме на среща с връзка репички, моркови... дори салата за любимата. От тогава са останали две неща: футуристите и суровоядството.
Тук младежта подсказва, че и други има, които диаманти пред цветята предпочитат,даже споменават една млада дама от Бл-град. Но да бъдеме дискретни. Желая ти усмихнат ден. :) :) :)
цитирай
15. efraimova - кажете и за мен
24.02.2008 13:52
моля ви, защото случаят ме тревожи. китка без повод????
цитирай
16. анонимен - Без букети, моля
24.02.2008 19:25
napalno si prava macka- i az sam na tova mnenie i az iskam da mi pomogne hqkoi hirurg ama mai nqma da uspee -:}za sajalenie istoriqta s tsvetqta i balkanskiq mantalitet varvqt raka za raka ...
цитирай
17. анонимен - az sam taq s komentar nomer 10
25.02.2008 00:20
ama,izvinqvaite...zna4i parvo 6te ti kupi kitka,6te ti razigrae tanca sas sabite na ha4iturian i sled dva dena 6te ti kaje dai pari 6toto nqmam.e,neeeeeeeeeeee....tova e bezobrazno ve4e!!!6te vzema da se registriram tuka da si pluq po majkite cvetar4eta kolkoto mi du6a saka.

i da vzemat maikite im da zapo4nat da gi vazpitavat v zdrav razum,a ne kak da pusnat nqkolko ligi,da podarqt edno buket4e tam,da zamajat o4ite na nqkoq
glupa4ka i da se pravqt na veliki donjuani.
цитирай
18. анонимен - komentatorkata 10,17 do efraimova
25.02.2008 00:31
vij kakvo mila efraimova-ima6 povod za trevoga.da-slu4aqt s bezpovodnite ligotii s kitkite e dosta trevojen.i na men sa mi podarqvali ne edna i dve 4erveni rozi ei taka 6toto uj me obi4at.i az nali sam prosta jena se trogvah.vragat si be6e postignal celta!!!oba4e ot kakto realnostta mi nalq mozak v glavicata nomera s rozite ne varvi.tova provokira qda na vraga-mnogo lo6o!!!ta sega se trevoja az li ne ocenqvam malkite tai nare4eni jestove na lubov ili prosto lubov ve4e nqma...ta i kitkite kato lubovta-ot den do pladne.ne gi namiram za stoinostta ocenka na 4uvstvata ili kakvoto tam trqbva da simvolizirat.
цитирай
19. wegi - Az obicham cvetqta
25.02.2008 00:40
За мен цветята са важни. Точно това ми харесва - че са безмислен подарък. Обичам жълти цветя, в които има въображение, а не първото готово букетче от магазина.
За всичко останало съм съгласна с останалите дами:) Но мисля, че проблемът е от човека. Има страхотни мъже, които целуват земята по която ходиш и правят всичко до колкото могат, но ако аз не изпитвам страст и желание към тях всичко ме дразни. Важно е от кого е направен жеста и как го прави. И "да" мразя лиглиовците. Един мъж трябва да се държи като такъв, не да ми се лигави с глупости, които не му подхождат и го правят смешен и се чуди само как да ми угоди.
цитирай
20. kisstherain - аз пък обичам
25.02.2008 01:49
да ми подаряват цветя. И дългите смс-и обичам. Не мисля, че е лицемерие, напротив. За мен значи, че човекът е помислил за мен, решил е да ми го покаже по някакъв начин. Мъж да пише дълги смс-и? Нима и такива са останали?
Може да съм романтична до глупост, но лично за мен един диаментен пръстен или каквото и да е друго материално, не може да се сравни с букет кални кокичета или клонки дъхав, мокър от дъжда люляк. А при теб, въпросният мъж е пропътувал N на брой километри, за да засвидетелства жест на внимание...Жалко, че не го оценяваш. Един ден такива неща ще ти липсват...
цитирай
21. luben - Ами така си е
25.02.2008 11:25
нещо, което е ей така - само поради фактът, че "така се прави" и "прави впечатление" не е необходимо да постигне ефекта си.

Понякога милион подобни "сантименталности" може да не те развълнуват, а една ... много различна дума или жест - да те завладеят.

Все пак е готино това за вратата... добре е човек да не затваря врати, които не е сигурен, че трябва да затвори.
цитирай
22. анонимен - малко статистика
25.02.2008 13:31
Жените смятат мъжете, които подаряват цветя, за много отегчителни и неоригинални, сочи проведено във Великобритания изследване.

Над половината от анкетираните жени са заявили, че им е неудобно, когато мъжете им подаряват цветя, а 63 % казват, че цветята са “жива досада”. Резултатите от изследването, проведено от известния британски цветарски магазин Passion Leaf, сочат, че жените не обичат особено мъжете да им подаряват цветя.
55 % от анкетираните жени казват, че мъжете имат също така прекалено големи очаквания, мислейки си, че с букета ще получат и “нещо повече”.
http://www.karierist.com/man/mwoman/man_woman_flowers_026.html
цитирай
23. анонимен - Carpe Diem e от
25.02.2008 15:30
63% албионки, въпреки че изглежда 100% българка...

всъщност идеята (или една от идеите) май бе за станалите стандартни жестове за привличане на вниманието...

Мен ме изкефи мнението на авторката.Нищо, че все още се забелязва как повечето жени се радват (поне привидно) на букети цветя.

Не само това - на 2 пъти разл. жени са ми перкали въпроса "А ти кога ще ми подариш букет цветя?". А аз ... мислех че съм правил много по-големи и "доказващи" (да бе - няма такова животно, но ...) жестове за моето отношение. Явно не малко жени все още смятат букета за вид отношение...
цитирай
24. luben - горният анонимем
25.02.2008 15:31
съм аз... бях забравил да вляза...
цитирай
25. anlov - А бе ти си истинска перла,
26.02.2008 16:42
но колко мъжки корони можеш да украсиш?
Аз съм сигурен, че с целия си блясък - само една.
Обаче първо трябва да я намериш.
И да си го признаеш без бой:)))
цитирай
26. анонимен - ....
27.02.2008 14:06
Стоиш на течение, щом те е страх да захлопнеш вратата. Ще настинеш...
цитирай
27. анонимен - и аз така
25.04.2008 12:25
Изцяло споделям мнението на авторката. Все си мислех, че само аз съм от тези ..."ненормалните", но явно има и други...какво облекчение или по-скоро успокоение. Да живеят лошите момчета, с тях живота е по-интересен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 149589
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031