Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2008 19:25 - пиянски смс-и..задължително
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 3130 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.01.2008 14:41


Бях се самонавила, че ще изкарам добре. Вярно, отпадна ми офертата за прекарване на Нова Година в чужбина, но не ми било писано. И тук не беше зле. На ресторант до 24.00 h, и после на дискотека. Класика – е не точно Новогодишна, нооо..казах, че няма да се оплаквам. Не знайно защо всички жени бяхме в черно, почти при всяка една от нас присъстваше панделката, като аксесоар (я под талията, я като коланче, в косата и т.н.), всички с много тъмни лакове – абе все едно се бяхме наговорили..И с панделките – като новогодишни подаръци..Сладко беше. Смях, приказки, сатенени салфетки върху колената, наздраве, и пак, наздраве.. Доста изискани маниери имам – стоя винаги изправена, без лакти върху масата, ясен ми е етикета, който трябва да се спазва по принцип..Но само по принцип. Защото има един етикет, който никога не мога да се науча да спазвам и той е – ЕТИКЕТА НА ПИЯНСКИТЕ СМС-И...Еми,сори,ама какво да направя..Трябва да излизам без телефон, знам си аз :)..Напия ли се (рядко ми се случва напоследък, но все пак беше Нова Година) и ги почвам по азбучен ред. А понеже двамата ми любими (в последните месеци) мъже са в началото на phonebook-a и започват с “А”, те бяха изкупителните ми жертви. По един смс, за честита нова година..Единият със сигурност знам, че беше в провинцията. Другият никога не знам къде е. Единият със сигурност знам, че няма жена, сериозна приятелка и т.н. За другия - не знам дали има. Единият със сигурност щеше да ми звънне след 2 дена. Другият никога не знам кога ще ми звънне и дали. И понеже не последва нито един отговор, последвах аз..:))  Не знам точно какво съм им писала (веднага ги изтривам от “изпратени”, за да не се червя на сутринта), не помня, ужасно е така.. Та картинката е следната - танцувам си, пия си, пуша си, смея си се, говоря си с около трима души (най-малко) около мен и си пиша. С грешки разбира се..Видях че на единия от смс-те съм пропускала някакви букви, и понеже много държа на граматиката,а и за мен е недопустимо да има грешки, го написах наново..Всъщност не знам колко пъти го писах..После се извиних че смс-а е с грешки, но и в него имаше грешки..Ще се гръмна, сега като се сещам..:)
Не знам дали, ама май теглих нечия майна, за това, че си водя монолог..:))..Тогава най - много се нервирам, видя ли че няма отговор и се почва : "Еми добре, значи аз мога да ти отговарям, когато поискаш, а ти не можеш..Това е последния смс, който ти пращам"..В такъв стил..А смс-а, както можете да се досетите, никога не е последен..Най-малко още 2 следват...Най-малко. По едно време ми стана скучно да пиша, и захвърлих телефона в чантата си..Забравих че чакам отговори.. Вчера следобяд си правихме разбор с една от дружките ми и и обяснявах как пак съм писала страшни глупости, но не си спомням какви. Чуствах се леко гузна..Тя обаче ми каза да не се притеснявам, защото тя се опитвала да си пише с някакво бивше гадже на английски?! Не знае защо на английски, питах я...Та обаче в алкохолния си делириум го била позабравила езика и била писала някакви странни думи, които не връзвали никакъв смисъл. И тя беше гузна.. Винаги така правя. Подпийна ли си и ме засърбяват ръцете..Абе един смс да е, ама да пратя..И после съжалявам..Не знам, нямам обяснение за този феномен... Най-ми олекна, когато днес единият от потърпевшите ми се обади.Наистина, камък ми падна. Той поне си ми знае програмата и винаги след такава тирада от моя страна, ми звъни на по-другия ден – да ми минело..Аз си мислех че съм се изложила, а той се забавлявал като си видял непрочетените смс-и..Исках да ми разкаже какво съм писала..Той каза "Утре, като се видим..На четири очи"... 
:)))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - В последния такъв пиянски смс об...
02.01.2008 20:22
В последния такъв пиянски смс обяснявах з анякви мигове вечни, само аз и той... И хубаво, че съм го писала вече в леглото, че не съм продължила. А на другия ден като го чух само се посмяхме, а и коментара му беше, че съм много романтична :D :D
цитирай
2. анонимен - Леле, бедната ни Перла, имала тя, ...
02.01.2008 22:13
Леле, бедната ни Перла, имала тя, милата, само двама мъже?
Ох, как ли я кара, тя, горката, не я разбирам?
Мацо, това не е куул, трябва поне 3-4 бройки да имаш наведнъж, това са новите, модерни ЕС стандарти в тази област!
цитирай
3. akasha85 - :) до болка познато!
08.01.2008 15:40
това с sms-ите е гадна работа! и аз като подпийна се започват едни тиради.............пиша колко ги обичам, как ми липсват.бла-бла! и като не видя отговор, много се вбесявам и започва грубата ми игра.............

новогодишният ми смс от към 7 сутринта, след цяла бутилка Мартини гласеше следното: "ти си най-отвратителното копеле, което познавам. Прибирай си всяка к***а, която си поискаш, но мен вече ме отпиши от списъка си" и доволна си легнах да поспя. като се събудих последва и един гневен постинг и мирясах! :))

но тая практика трябва да я спрем, че нещо не се получава добре :)) колкото и да ни познават и да ни знаят номерата :)) снощи установих, че и мъжете като подпийнат ги избива на смс-и и любов и романтика :)))

май всички като пийнем и ставаме големи романтики :))
цитирай
4. algue - °°
29.01.2008 01:13
Сладуууур :) Много се усмихвах, четейки :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 149591
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031