Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 22:17 - Miracles
Автор: perla Категория: Тя и той   
Прочетен: 1130 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 22.12.2007 16:33


Те се случват, когато вече нямаш вяра. Когато не виждаш нищо, освен рутината, и фалша, и заблудата, и безверието. У себе си и у останалите. Случват се, когато си кажеш, че нямаш нужда от вяра, за да вървиш напред. Стават, в момента, в който вече си безкрайно уморен да играеш роля, уморил си се да бъдеш някой друг..Оставил си се в играта, но без маската и грима. Без властта на ситуациите. Просто ти..   Когато казваш “няма пък” и тропаш с крак, и искаш да избягаш. От живота, от вярата,  от любовта, от съдбата, от надеждата, от страха...Тогава се случват..Ей, така – напук на всички и най-вече на тебе – да ти покажат колко си грешал. Да ти докажат, че не можеш да избягаш от тези неща, защото те са вътре в теб. Че когато искаш да избягаш от тях, дори и да си мислиш че можеш, ти не бягаш..Защото те бягат вътре в теб..   Отрезвяват те. Разтърсват те толкова дълбоко, до кости, вътре – бърка ти в душата, така че чак те заболява – от най-сладката болката преживяна, някога..Не знаеш дали е възможно, защо е възможно и защо ти трябваше, след като ти вече не искаш да вярваш. И си свикнал, и така ти е добре. В черупката.   И се питаш се защо? А то се случва и е толкова е реално, и дори да няма образ ти го виждаш. Защото вече искаш да виждаш..

Случват се...Чудесата..   Не знам дали заради празника, или заради това, че просто съществуват. Не знам дали заради това, да покажат на несъвършената ми природа, че не мога да вървя срещу нея. И срещу това, което е заложено в нея, но аз старателно се мъча да го изкормя..   Получих най-големия подарък за Коледа. Най-големия от всички най-големи и материални неща на света. Най-безценния.. И това е – Вярата..   Върнаха ми вярата в красотата на празника, в красотата на щастието от сбъдването на едно пожелание.... 
Благодаря ти, Amore!       P.S. Казаха ми, че съм добра...
Не знам дали съм със сигурност, но поне се старая да бъда такава, и продължавам да се уча... :)



Гласувай:
0



1. soho - Да, така е. Отричаш се, вървиш срещу ...
22.12.2007 10:47
Да, така е. Отричаш се, вървиш срещу всичко и в един момент чудото става и се отваряш до таква степен, че се чудиш защо досега си се затваряла вътре в себе си. Изживей го. Много ти се радвам.

Аз все още не съм получила моя подарък...
цитирай
2. amenda - God bless you!
10.01.2008 23:22
Разкошна статия, дааааааа! Повече подобни емоции и вдъхновения ти пожелавам :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perla
Категория: Тя и той
Прочетен: 150222
Постинги: 44
Коментари: 204
Гласове: 844
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930